دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





متن دو اهنگ حجت درولی

متن ترانه (منونزدیكترحس كن) حجت درولی منو نزدیكتر حس كن یكم تنها افسرده م كسی من رو نمی خونه من احساس ورق خورده ام به من گرمی بده باید یخ احساس من وا شه تو قلب من كسی بوده كجا رفته باید باشه منو نزدیكتر حس كن من اون رویای منحوسممی دونم عشق تو نیستم دقیقا حس معكوسم به من حرفی بزن حرفی از اون حرفهای سنجیده می گن با یه دوستت دارم دل هر سنگی لرزیده باید حسم كنی حتما باید باشی توی خونم من از زیبایی حست به احساس تو مدیونم بلرزون قلب تنهامو به من چیزی بگو از من ، من احساس تو رو می خوام باید حسم كنی حتما منو نزدیكتر حس كن من اون رویای منحوسم می دونم عشق تو نیستم دقیقا حس معكوسم به من حرفی بزن حرفی از اون حرفهای سنجیده می گن با یه دوستت دارم دل هر سنگی لرزیده _______‎__________________________________________________________________‎‏ متن ترانه بی کس وکار... بی کس و کاری و این توی جمله جا نمیشه سعی بی خودی نکن دلت سر به راه نمیشه مثل تو زبون نفهم صد تا یکی پیدا میشه این دل رو آروم نبینش بد جوری آتیشه گفتی بهار من میشی ، بلای جون من شدی آتیش به زندگیم زدی سارق ایمونم شدی برو دیگه نبینمت که دیگه ما حال نداریم قربونت برم خدا تو هیچی ما شانس نداریم ----- گفتی میسازی برام زندگی مجللی آخ که چه صفای داشت روزگار مجردی صد تا دل پیدا میشد تمومشو قال میزدیم بی خیال درس و مشق به سیم آخر میزدیم ------ کاش از اول میدونستم که تو دو دره بازی منه ساده رو بگو واسه تو رفتم سربازی خدا بت هیچی نداده جز یه قلب آهنی جلو آینه میخ نشو بخدا زشت عالمی حیف من که بیخودی به پای تو هدر شدم کجا رفت اون همه مو ببین چه جور کچل شدم خودمو میکشتمو جلب نمیشد توجه ت کاشکی مهریت نمیشد سال تولدت ------- گفتی میسازی برام زندگی مجللی آخ که چه صفای داشت روزگار مجردی صد تا دل پیدا میشد تمومشو قال میزدیم بی خیال درس و مشق به سیم آخر میزدیم Hojjat Dorvali - Bi Kas o Kaar
‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 14:15 | |